S.A. en A.S.

9 september 2022 - Schiphol, Nederland

Eindelijk was het zover. Samen met mijn zus Simone op naar Papua. En wat is er nu mooier dan door je vrouw en een dochter naar Schiphol gereden te worden? Het bijzondere is in dit geval ook dat zus en deze dochter naar dezelfde naam luisteren, nl. Simone.

Zus heet voluit Simone Alie en dochter Aliejanne Simone. Wat is nl. het geval? Toen Simone het plan opvatte om naar Papua te gaan moest ze nog wel wat aanvullingen op haar verpleegsters opleiding doen, o.a . een aantal bevallingen meemaken. Het 'toeval' wilde dat Thea in die periode zwanger was. En wat was er nu makkelijker dan dat Simone bij de bevalling aanwezig zou zijn? Blij verrast was ze toen onze tweede dochter ook nog eens dezelfde roepnaam mocht dragen. Zus Simone is vernoemd naar vader en moeder de Vries: Siemen en Alie, S.A.. Dochter Simone naar haar oma Alie, vader Jan en tante Simone: A.S. .

In Tiau lopen er overigens nog meer Simones rond heb ik begrepen. Gehaald door mijn zus. Waarvan akte!

1. Dieke Kamsma:
    9 september 2022
    Veel plezier, ook leuk om daar Simone ‘s te ontmoeten die nu groot zijn.
  2. Anneke stroetinga:
    9 september 2022
    Wat een blije foto, ik wens jullie een prachtige reis!
  3. Janny Prins:
    9 september 2022
    NU gaat het echt beginnen. Jullie hebben er zo lang naar toegeleefd.
    Hoorde net van Simone, dat het vliegtuig een uur vertraging heeft. Hoop dat de reis verder voorspoedig zal verlopen
  4. Klaasje:
    9 september 2022
    Wij hebben jullie net over zien komen. Jullie gingen over onze tuin. We hebben nog gezwaaid. Hele goeie vlucht en reis.
  5. Matina Fidder:
    9 september 2022
    Ondertussen ✈️ Jullie of is de landing ingezet .
    Welkom in Papua -een totaal ander werelddeel.
    Neem de tijd en geniet samen!
  6. Jenne en Irene:
    Lieve familie .
    Wat een geweldige onderneming en ‘herinneringsreis’. Hopen dat jullie veel mee zullen maken maar ook behouden terugkomen.Geniet uitbundig!!
  7. Harry:
    10 september 2022
    Een mooie reis gewenst Jan en Simone. Ik zie uit naar je reisverslag/blog, Jan?
  8. Jan De Vries:
    10 september 2022
    Heb je je aangemeld met emailadres?
  9. Harma:
    Hele fijne tijd samen.
    Ook wel spannend wat jullie allemaal mee zullen maken.
  10. Harry:
    10 september 2022
    ja, ik heb me aangemeld, Jan.